Skip to content

Hou je van mooie brocante foto’s ?

september 23, 2012

In The Shabby Shed kunt u van alles vinden van brocante meubelenoude Franse meubelen, landelijke meubelen, tot hand-painted meubelen .

Waarbij ik alleen de allerbeste krijtverven gebruik van Amazona en Annie Sloan.

Dit zijn milieuvriendelijke verven die heel erg mooi zijn maar ook rust brengen.

In ons assortiment kunt u verder vinden, landelijke meubelen, alle soorten gifts , kasten, stoelen, dromenvangers, brocante kastjes, vlaggen, kinderkleding , brocante trapjes, kistjes en nog veel meer. 

Het assortiment bestaat onder andere uit, Sommerfield, Claire & Eef, Lauco en natuurlijk ons label The Shabby Shed. Als u in de regio Gelderland bent, moet u een bezoekje aan The Shabby Shed zeker in uw agenda plannen.

U kunt heerlijk genieten van de landelijke omgeving, waarschijnlijk met de hertjes en fazanten terwijl u geniet van een heerlijk kopje koffie met boeren cake.

In mijn jonge jaren heb ik heerlijk mogen genieten van het platteland in Lancashire (Engeland) van de rust, de natuur en het boerenleven op het platteland. Dat was voor mij een heerlijk rustpunt toen ik kledingdesign ging studeren.

Altijd ben ik bezig geweest met het ontwerpen en creëren van mooie dingen, daar kan ik echt enorm van genieten.

Alweer een hele tijd geleden ben ik in Nederland terecht gekomen en ben ik Interieurstyling gaan studeren, nadat ik een aantal jaren bezig ben geweest, kregen wij de mogelijkheid om te verhuizen naar het platteland in Gelderland en begon mijn droom vorm te krijgen.

 Hoe geweldig leuk zou het niet zijn om midden in de natuur mijn echte droom te realiseren, landelijke meubels en brocante in een mooie schuur, waar mijn klanten kunnen genieten van de rust, vrijheid en schoonheid en ik al mijn eigen ideeën vorm kan geven.

 Zo heb ik met eigen handen twee oude schuren helemaal weer opgebouwd en nu nog maar één maand geleden kon ik de eerste klanten ontvangen.  

De reacties van mensen zijn geweldig, zo heb ik inmiddels al een heel groot aantal tevreden klanten mogen helpen met van allerlei soorten brocante en zijn er zelfs een aantal geweest die hebben kunnen genieten van de hertjes in de tuin. 

Als u ook wilt genieten in de landelijke omgeving van Gelderland kunt u mij vinden in Nijkerk, op één van de mooiste plekjes midden in de natuur en kunt u in alle rust leuke brocante spullen uitzoeken.

 De winkel heb ik niet opgezet om van te leven, maar is vooral een hobby waar ik mooie spullen wil verkopen voor een uitermate redelijke prijs. De prijs kwaliteitsverhouding die ik u kan bieden is dus ook heel erg goed en u zult versteld zijn dat u voor “weinig”echt hele mooie spullen bij mij kunt kopen. 

   Facebook

Wil je mijn hobby volgen en hou je van mooie foto’s dat kan, je kan me volgen op Pinterest.

Wil je meer weten over The Shabby Shed ga naar Facebook

facebook

From → Uncategorized

2 reacties
  1. Leuk! Je enthousiasme straalt af van de fijne foto’s en de tekst.

Geef een reactie

