Skip to content

wat een mooie digitale wereld is internet toch

oktober 18, 2012

Ben pas twee maanden geleden begonnen met mijn winkeltje en helemaal niet met een commerciele doelstelling maar gewoon omdat ik er van geniet om mensen te helpen met mooie en leuke spullen voor een normale prijs. Inmiddels heb ik meer dan 3000 bezoekers gehad op mijn website de eerste 200 klanten in mijn winkel  en ben vandaagvoor het eerst op Facebook aan het adverteren wat is die digitale wereld toch verschrikkelijk mooi. Het bewijst maar weer eens dat je gewoon voor je plezier dingen moet doen en dat je klanten dat direct herkennen. Ik ben er om ze te helpen en te adviseren en ga met veel plezier naar Belgie om juist op hun verzoek datgene op te halen wat ze graag willen hebben.

Ben nooit bezig met verdienen of wat dan ook, ik help mensen graag en dan gaat het allemaal vanzelf, ik geniet iedere seconde van alles wat me overkomt, wat is de wereld toch verschrikkelijk leuk, je krijgt terug wat je aan anderen geeft, dat merk ik iedere dag.

The Shabby Shed website

 

Wil je meer weten over The Shabby Shed ga naar Facebook

Wil je mijn hobby volgen en hou je van mooie foto’s dat kan, je kan me volgen op Pinterest.

From → Uncategorized

Geef een reactie

Geef een reactie

